10 tévhit a zsírégetésről, avagy mitől is „ég” a zsír? | Ágnes Fitness

Nem sárgarépa éget zsírt, Első és legfontosabb tudnivaló

A ketodiétáról vagy más néven ketogén vagy keto diétáról Mi az a keto diéta? A ketodiéta, más néven proteines diéta, fehérjediéta, ciklikus ketogén diéta, az orvostudomány által elismert módszer, amely már néhány hét után nagyszerű eredményeket hoz a fogyásban.

  • Mielőtt nekiállsz a koplalásnak, a zsírmegvonásnak, vagy a kemény kardio edzéseknek, érdemes tested fogyókúrás működését kicsit megismerni.
  • Alultápláltságot jelent.
  • Fő ok a fogyás
  • A diéta alapjai, avagy hogyan fest egy diétás étrend?
  • Olvasási idő perc Ki ne álmodna olyan diétáról, ahol a puffasztott rizskorong típusú száraz fájdalmak helyett az asztalra kerülhet egy kis tepertő, kolbász és a kedvenc sajtunkról sem kell lemondanunk?
  • Значит, приснилось, подумала Сьюзан и села в кровати.

Felfedezője George L. Blackburn harvardi professzor, aki azt tanulmányozta, mikor égeti el az emberi szervezet a lerakódott zsírt úgy, hogy közben megőrzi az izomszövetet.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Mivel legfőbb zsírégetők az izmok, a fogyókúrát követően az anyagcsere nem képes megbirkózni ugyanazzal az energiamennyiséggel, mint előtte, és ez a jojóeffektushoz vezethet. Blackburn professzornak sikerült megalkotnia a proteindiétát, más néven fehérje- ketogén vagy ketodiétát.

A fehérjediéta során a fogyás elsősorban a zsírraktárakat érinti, míg az izomszövet megmarad. A szervezet ilyenkor a ketózisnak nevezett állapotban van.

távolítsa el a zsírt a lassú tűzhelyről

Mi a ketózis? A ketózis a szervezet természetes biológiai állapota.

Zsírégetés 1. tévhit:

Akkor áll be, ha a szervezet rendszeresen megfelelő mennyiségű proteint fehérjét vesz fel, és emellett a szénhidrát és a zsír bevitele minimálisra csökken. A ketózis alatt a szervezetben ketonanyagok termelődnek, amelyek a zsírszövet lebontásával jönnek létre, és képesek helyettesíteni a szénhidrátokat, melyek az emberi szervezet fő energiaforrásai. Ennek eredményeként nemcsak a bőr alatti zsír, hanem a szerveket körülvevő zsigeri zsírszövet is csökken.

Csökken a vér koleszterinszintje, valamint a cukrokat bontó inzulin hormon termeléseé,amely az édesség iránti vágyért felelős. A ketózist nem kíséri éhség, sóvárgás vagy rossz hangulat. Éppen ellenkezőleg! Az ember úgy érzi, tele van energiával, ami akár euforikus hangulatba is átcsaphat. A ketózis nagy hatású méregtelenítő is.

A test ugyanis a lerakódott méreganyagokat is elégeti, egyszerűen megszabadul mindentől, ami szükségtelen. A szervezet átlagosan 2—3 nap ketodiéta után kerül a ketózis állapotába.

A ketodiéta összeállítása mindennapi ételekből rendkívül körülményes és csaknem lehetetlen feladat. Ezt a célt szolgálja a Prodietix fehérjediéta, amely speciális, magas fehérjetartalmú ételekből áll. Melyek a fehérjetartalmú ételek? A Prodietix ketodiéta a fehérjetartalmú ételek egész skáláját kínálja, ezek teljesértékűen helyettesíthetik a szokásos mindennapi étrendet.

Több tucat sós vagy édes élelmiszer közül lehet választani.

Mi a Ketogén diéta lényege?

Levesek, rántották, tészták, kenyér, kekszek, hideg és meleg italok, palacsinta, smoothie, krémek, sütemények, melyek nem csupán ízletesek, hanem egészségesek is egyben. Franciaországban készülnek, kizárólag a legjobb minőségű természetes alapanyagokból, magas fehérjetartalommal. Például tejből, tojásfehérjéből, szójából, tejsavóból és további alapanyagokból. Számos vitamint és ásványi anyagot tartalmaznak, melyekre az emberi szervezetnek naponta szüksége van.

A termékek nemcsak Magyarország, hanem más uniós országok törvényeinek is megfelelnek. A Prodietix fehérjetartalmú ételek könnyen elkészíthetőek, sokféle receptünk pedig élvezetessé teszi a diétát. Hogyan működik a ketodiéta?

A diéta alapjai, avagy hogyan fest egy diétás étrend?

A Prodietix ketodiéta több típusa van. Ezek az úgynevezett diétás programok. Minden egyes program hossza a kortól, a nemtől,  a jelenlegi súlytól és legfőképp a kitűzött célsúlytól függ. Tehát attól, ki hány hány kilót szeretne lefogyni.

Minél nagyobb a leadandó súly, annál hosszabb a diétás program. Ezért javasoljuk, hogy mindenki egyedileg válassa ki a megfelelő típusú fehérjetartalmú diétát a kitűzött súly eléréséhez.

Szálkásító étrend nőknek

Minden diétás program három, azonos hosszúságú fázisból áll. A különbség az egyes fázisok között csak a napi protein fogyás hűtőszekrény száma.

Az első fázisban a teljes napi étrendet helyettesítjük fehérjetartalmú ételekkel és a megengedett zöldségekkel.

Ahogy a nevük is mutatja, ezeknek a fázisoknak a legfőbb célja a jojóeffektus megelőzése. A második és harmadik szakasz arra szolgál, hogy a szénhidrátok és zsírok beiktatásával fokozatosan visszatérjünk a szokásos étkezéshez. A Prodietix ketodiéta egy hatékony nem sárgarépa éget zsírt egészséges fogyókúrás módszer, garantált eredménnyel.

Létezik azonban néhány szabály, amit be kell tartani ahhoz, hogy a ketondiéta megfelelően működjön. Mire kell ügyelni a ketodiéta során? A Prodietix ketodiéta megfelelő működéséhez és a garantált súlycsökkenéshez három alapszabályt szükséges betartani, melyek megszegése lelassíthatja, vagy akár meg is nem sárgarépa éget zsírt a ketózis állapotát a szervezetben: megfelelő folyadékbevitel: legalább 2 — 3 liter tiszta, ízesítés nélküli víz, zöld vagy fekete tea cukor nélkül.

Ha kávézik, csak feketekávé török vagy eszpresszó fogyasztható napi két alkalommal, tej és cukor nélkül. Koffeinmentes kávé — bár lassítja a ketózist — szintén fogyasztható. A ketodiéta minden fázisában más zöldségek megengedettek. A megengedett zöldségek listáját megtalálja a különböző fázisok leírásánál. Az első étkezésre fél órával ébredés után, az utolsóra két órával lefekvés előtt kerüljön sor, a diéta alatt lehetőleg kiegyensúlyozottan fogyasszunk édes és fogyás tech ételeket.

Mi az, ami kerülendő? A ketózis állapotában a szervezet rendkívül érzékenyen reagál az energiabevitelre, különösen a szénhidrátokra.

Melyek a fehérjetartalmú ételek?

Ha ezen élelmiszerek bevitele magas, akkor a fehérje-diéta hatástalan. Például egy kifli vagy egy sör teljesen megállíthatja a ketózist, mivel ezeknek az élelmiszereknek magas a szénhidráttartalmuk. A ketózis újraindítása ismét 2 — 3 napot vesz igénybe. A proteindiéta alatt kerülendők a magas szénhidrát- és zsírtartalmú ételek.

Elsősorban az édességek, a cukorkák, a chipsek, a sós snackek, a péksütemények, a füstölt húskészítmények, az alkohol, az édesített italok, gyümölcslevek és hasonlók.

A proteindiéta egyes fázisaiban nem megengedettek a tejtermékek, a gyümölcsök és bizonyos zöldségek sem, mint például a rizs vagy a burgonya. A tiltott élelmiszerek listája sokkal hosszabb, mint a megengedett élelmiszereké, ezért a következő három részbenminden Prodietix diétafázisánálfelsoroljuk a megengedett élelmiszereket. Szükséges a testmozgás?

Az első fázisban a már megszokott tevékenységeket kell folytatni, nem ajánlott új sporttevékenységbe kezdeni. A második és harmadik fázisban már bevezethetőek új sportok is. A sportolás a proteindiéta alatt nem kötelező, de nagyon hasznos lehet a hatékonyság szempontjából.

fogyás hba1c

A rendszeres és a fogyás szempontjából megfelelő testmozgás a proteindiéta második fázisában ajánlott. Az anyagcsere ilyen esetben oxigén jelenlétében történik.

A ketodiétáról vagy más néven ketogén vagy keto diétáról...

Egyszerűen fogalmazva, olyan edzésről van szó amely közben nyugodtan tudunk beszélni, légzési nehézségek nélkül, és a szervezet is felmelegszik. Ezek közé tartozik például az úszás, a séta nordic walkinga lassú futás kocogása kerékpározás, a sífutás, az evezés, a korcsolyázás és még sok más.

Az aerob aktivitások közé tartozik például a takarítás vagy a kertészkedés is. Fontos tényező az aerob aktivitás időtartama. Átlagban csak 20 perc folyamatos aerob aktivitás után tér át a test a szénhidrátok konkrétan a glikogén égetéséről a zsírállomány égetésére. Ezért a sporttevékenységnek 40 percnél hosszabbnak kellene lennie. A fizikai aerob aktivitást heti 3x ajánljuk.

A diéta nem sárgarépa éget zsírt a megengedett zöldségekből és protein ételekből áll.

zsírégető jelentősado

A mennyiségük minden ügyfélnél eltérő lehet. Általában 4, 5 vagy 6 protein ételről van szó naponta. A testben ennek köszönhetően létrejön és fennmarad a ketózis állapota. A szervezet már két vagy három nap elteltével a saját energiatartalékát  a bőr alatti és zsigeri zsírt kezdi felhasználni.

fogyás indoklása

Az első eredmény már 5 vagy 7 nap elteltével testsúlycsökkenésben és a problémás területeken centiméterekben is látható. Megengedett zöldségek az 1. Az elkészítéshez napi 2 evőkanál hidegen sajtolt olaj megengedett oliva- repce- szezámmag- lenmag- és más olajok.

Ízesítéshez használható 1 evőkanál szójaszósz, 1 evőkanál citromlé, 1 evőkanál édesítés nélküli dijoni mustár, ecet korlátlan mennyiségben és bármely fajtája, kivéve az almaecetet és a balzsamecetetvalamint cukor helyett stevia alapú növényi édesítőszer.

Mintaétrend az 1.