Much more than documents.

Wendler 5/ 3/ 1 a zsírégetés érdekében

Oct 17, · 5 min read Avagy a Legegyszerűbb és leghatékonyabb edzésrendszer a nyers erő növelésére.

  1. Mi alapjan is tenned par nap utan?
  2. Huh, látom gyorsan újra csekkoltad, jó könyvet nyitottál-e meg
  3.  Я знаю.
  4. Lefogy a test felső része
  5. Fogyás 42 éves nő
  6. PowerBuilder_Training_carrara.hu

Egy egyszerű, mégis nagyszerű, középhaladóknak-haladóknak szánt havi periodizációval dolgozó programmal van dolgunk, amely a négy alapgyakorlat fej fölé nyomás, felhúzás, fekvenyomás, guggolás köré épül, ezek mellé pedig változatos és flexibilis módon rendel kiegészítő gyakorlatokat.

Itt és most mind a könyvet, mind a programot alaposabban megnézzük.

Ez tulajdonképpen az amrap szetteket jelenti, azaz annyi ismétlést, amennyi belefér. Pontosabban eggyel kevesebbet, mert azt javasolja, hogy ismétléssel a bukás előtt hagyjuk abba ezeket a sorozatokat.

A könyv nem egy Háború és béke: szimpatikusan rövid — én legalábbis jobban kedvelem az információsűrűség tekintetében jobban eleresztett tehát rövid, de velős olvasnivalókat, mint a feleslegesen bő lére eresztett alkotásokat.

Jim könyve még egy rakás táblázattal, olvasói visszajelzésekkel és GYIK-kel is oldal alatt van, ezek nélkül pedig a 60 oldalt karcolja a második kiadást Jim kibővítette némi extra infóval.

zsírégetési alapérték

Az író stílusa viszont zseniális, pont olyan, mint maga a program: lényegretörő, tömör, letisztult és mellette még vicces, könnyen olvasható is ilyenkor szoktak a könyvmolyok valami olyasmit mondani, hogy nem tudtam letenni. Egy-két óra alatt végig lehet menni a lényegen, és az ember ezután komolyan elgondolkodik: Wendler tudhat valamit.

Vélemény: Jim Wendler: 5/3/1

Jim az a fajta faszi, akivel mindenki szeretne spannolni: humoros, brutálisan őszinte és egyenes, és valahogy nagyon tud motiválni. Elolvasok tőle egy cikket, vagy pár oldalt a könyvéből, és kedvem lenne rögtön lemenni edzeni.

vo2 zsírégetés

Nagyjából ennyi a program alapja — persze mindez tudatosan végiggondolva és a részletekig kidolgozva. Ezután a könyv bemutatja röviden a fő gyakorlatokat a könyv második felében a kiegészítő gyakorlatokról fogyás közfigurák van némi információazonban hozzá kell tennünk, hogy — kimondatlanul, de — elvárás az olvasó részéről némi jártasság ezekkel kapcsolatban.

Kapunk némi alapozást is a programozásról, egy-két példát a gyengébb felfogásúak kedvéért, Jim kedvenc kiegészítő gyakorlatainak leírását, variációkat az edzésnapok beosztására, néhány sablont az extra gyakorlatok összeállítására, egy GYIK-et és némi olvasói visszajelzést.

A nehéz kettlebell lendítések jobbak, mint a felhúzások? (Bret Contreras)

Nagyjából ennyi a könyv — valahogy mégis olyan érzése van az embernek a végére érve, hogy valami komplett egészt kapott, amihez nem nagyon lehet hozzátenni már semmit sem.

Egy ciklus 4 hétig tart, amiből az első 3 héten egy klasszikus periodizáció valósul meg, a negyedik héten pedig kikönnyítünk deloading. Ezután jöhet a következő ciklus, aminél az 1RM-re wendler 5/ 3/ 1 a zsírégetés érdekében már többet számolhatunk. Havi fejlődésről van tehát szó, azonban a könnyű kezdés és a havi periodizáció lehetővé teszi, hogy ezt jónéhány cikluson keresztül fenntartsuk. Előbb-utóbb persze így is megállunk majd a fejlődésben, de a könyv tartalmaz arra vonatkozóan is tippeket, hogy mit érdemes ilyenkor tenni.

küldetés karcsúsítása

Edzésnapokat tekintve a legtöbben heti 4-szer edzenek, de rengeteg variáció létezik. Lehetséges heti 3-szor emelni egy héttel kitolva a ciklustvagy heti két alkalommal, minden nap lefogy a misszió utat fő gyakorlatot végezve.

Az extra gyakorlatok tekintetében azonban már szinte teljesen szabad kezet kapunk. Jim csak annyit jegyez meg, hogy tartsd meg azt a kiegészítő gyakorlatok közül, ami hasznos, a többit pedig dobd ki — ennél jobb tanáccsal mi sem szolgálhatnánk, gondolkozom rajta, hogy ez lesz a mottóm is.

Örültem volna, ha Stu megadja a Pavel lendítései közben a gerincet érő kompressziós és nyíróerőket is, mivel érdekes lett volna ezekről is infomációkat szerezni. A többi résztvevő esetében megadták a gerincet érő átlagos terhelést, és ezek az értékek rendkívül magasak voltak — különösen, ha figyelembe vesszük a használt kettlebellek súlyát. Ezek a srácok közel sem voltak olyan tapasztaltak a lendítések terén, mint Pavel, és nem is használtak olyan nagy súlyokat, úgyhogy nem kérdés, hogy Pavel esettanulmányában a kompressziós és valószínűleg a nyíró erők sokkal nagyobbak lehettek.

Hogy megkönnyítse a dolgunkat, a szerző ajánl néhány sablont, ezek például olyan találó és fantáziadús neveken futnak, mint a Boring But Big unalmas de nagyNot Doing Jack Shit csak semmi kecmec és társaik. Ez mondjuk egy kellemes felhúzás-szeánsz után garantálja, hogy hazamenni alig legyen erőnk. Az edzésnapokat is lehet variálni, van külön crossfitterek, erőemelők, atléták, stb részére kialatott verzió, és számtalan egyéb variáció.

Érdemes azonban legalább néhány ciklus erejéig hacsak nincs rögtön speciális igény az alapváltozatnál maradni, és tapasztalatot szerezni.

lpds fogyás

A leírtak alapján minden csupa napsütés és csokitorta — kinek nem ajánlanánk akkor mégsem a programot? Aki valamilyen sport mellett szeretne erősödni, annak érdemes a heti 2 vagy 3 napos verzióval dolgoznia, hogy a konditermi munka ne vonja el az energiát a fő sporttól.

Ez egy gyakori probléma. Hogyan kell kijavítani? Snack a késő délután és a karcsúsítás a dereka. Igen, tényleg. Nézd meg a tudományt.

Ha tetszett, lájkolj minket Facebookonvagy kövess Twitteren is! Originally published at emelj.

a tofu fogyás egészségügyi előnyei