Színek hatása a fogyókúrád alatt

Színek fogyás. Színdiéta: fogyj a színek segítségével!

Hozzászólások 0 A pszichológusok azt állítják, hogy az tányérunk színe és mérete meghatározza, hogy mit és mennyit fogyasztunk az ételből A színek körbeveszik életünket. És hatnak is ránk. A pszichológusok azt állítják, hogy az edényünk, tányérunk színe, mérete meghatározza, hogy mit és mennyit fogyasztunk az ételből. A lakberendezés, a konyhabútor- és a fal színe, de akár a tányérok és edények és az ételek színe is hatással van emésztésünkre, és arra is, hogy milyen ételeket kívánunk, mennyit fogyasztunk belőlük. A színek különböző-féleképpen hatnak ránk: pl.

Színdiéta: fogyj a színek segítségével! Bizonyos szakemberek évtizedek óta foglalkoznak táplálkozástudománnyal, betegségmegelőzéssel és állítják, hogy: a színeknek fontosabb szerepe van az étrendünkben, mint gondolnád.

A tányér színe segíthet a fogyásban

Ugyanis minél sokszínűbb és változatosabb az étrendünk, annál egészségesebb a táplálkozásunk. Ezt bizonyítja a feng shui táplálkozástudomány is, miszerint minden egyes élelmiszer színe hatással van az egészségünkre és a lelki hogyan lehet lefogyni, amikor az 53. A sárga színű ételek segítik az emésztést, a pirosak serkentik a vérkeringést, míg a zöldek jótékony hatással vannak a májra.

A színdiéta lényege Vége a számolásnak, most már nem kell szenvedned a kalóriákkal!

fogyás egyszerű módon

Ugyanis a színdiéta lényege végtelenül egyszerű; mindössze a színekre kell figyelni. A három fő szín a piros, a sárga és a zöld alapján kell összeállítani a napi zöldség és gyümölcs menüt. Reggelire és uzsonnára mindhárom színből választhatsz, ám a többi étkezésnél szabadon dönthetsz.

A fogyás és hízás hormonális okai

Egyetlen megkötés van: ha délben a pirosból választottál, este már csak a sárgából vagy a zöldből lehet! A mennyiségre vonatkozóan nincsenek merev, szigorú szabályok: mindig annyit fogyassz, amennyi jól színek fogyás. Nem feltétlenül csak három színből választhatsz, hanem akár a többi színből is összeválogathatód a heti menüt.

A lényeg az, hogy minden nap más-más színeket kombinálj egymással.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Ezt a színt a likopin és karotin adja. Antioxidáns vegyületek, amelyek védenek a daganatos megbetegedések kialakulása ellen. Zöldségek, gyümölcsök: paradicsom, retek, répa, eper, málna, ribizli, görögdinnye, grapefruit stb.

fogyás grillezés

Törekedj arra, hogy mindig friss, a szezonnak megfelelő gyümölcsöt és zöldséget szerezz be. Ha lehetőség van rá, akkor bio termékeket vásárolj.

Vadi új diétás trükk: ilyen színű tányérról egyél, ha fogyni szeretnél - Blikk Rúzs

Igaz drágábbak, mint a "natúr" gyümölcsök és zöldségek, de nem tartalmaznak egészségre ártalmas vegyszereket. A bio termelés, vegyszermentesen termel, csak biológiai eszközöket használnak növényvédelemre. De hogy a szkeptikusok se maradjanak hitetlenek, számukra a színek fogyás adat biztos meggyőző lehet. Az eltérő színű és árnyalatú gyümölcsök, zöldségek értékes összetevőket, fitonutrienseket tartalmaznak, melyek együttesen fogyasztva igazán hatékonyak.

A tányér színe segíthet a fogyásban | Dundi Angyal

A színdiéta pedig a zöldségekre és a gyümölcsökre alapoz, így nemcsak lassan de biztosan szabadít meg a súlyfeleslegtől, hanem még szervezetedet is feltankolja vitaminokkal. Segítségével nem kell félned, hogy a leadott kilók hamar visszacsúsznak, ugyanis hatékonyan szedi le rólad a zsírpárnákat.

karcsúsító felsők

A sárgászöld színű zöldségfélék luteint és zeaxantint tartalmaznak. Mindkettő a látás folyamatában tölt be nagyon fontos szerepet.

Színdiéta: fogyj a színek segítségével!

Zöldségek, gyümölcsök: cukkini, paprika, kivi, salátafélék, spenót, avokádó, stb. A citromsárga színű zöldségek és gyümölcsök, úgynevezett kriptoxantint tartalmaznak, amely a szervezet védekező rendszerét támogatja.

  1. Most le akarok lefogyni
  2. Színdiéta | Well&fit
  3. Ilyen színű ételeket egyél, ha fogyni szeretnél! Egyhetes mintaétrend színdiétához | carrara.hu
  4. 20 fogyás előnyei
  5. Ebéd: Vegyes saláta kígyóuborkával, grillezett csirkemell  zöld fűszeres újburgonyával.
  6. Fűvel táplált zsírégető

A narancssárgában Béta-karotin található, ami jótékony hatással van a látásra, illetve a bőr egészséges működésében is fontos szerepet játszik. Színek fogyás, gyümölcsök: sárgarépa, sütőtök, citrom, ananász, őszibarack, mangó, sárgabarack, sárgadinnye, mandarin, narancs, nektarin, stb. Zöldségek, gyümölcsök: zöldbab, zöldborső, brokkoli, káposztafélék, kelbimbó, metélőhagyma, paszternák, petrezselyem, stb.

Szín és fogyókúra - Fogyókúra | Femina

Az ilyen színű zöldségek és gyümölcsök antociánokat tartalmaznak, amelyek rendkívül hatékony antioxidáns vegyületek. Segítségével csökkenthető a szín- és érrendszeri megbetegedések, valamint gátolják a vérrögök képződését.

egészségesen táplálkozni, és nem szabad lefogyni

Zöldségek, gyümölcsök: cékla, padlizsán, vöröskáposzta, vöröshagyma, áfonya, szilva, cseresznye, kék szőlő, szeder. A fehér színű zöldségek flavonoidokban gazdagok, általában erős antioxidáns tulajdonsággal rendelkeznek.

Vadi új diétás trükk: ilyen színű tányérról egyél, ha fogyni szeretnél

Zöldségek: fehérrépa, fokhagyma, gomba, karfiol, spárga, stb. A fitonutriensek olyan növényi hatóanyagok, melyek nemcsak rengeteg sejtvédő antioxidánst tartalmaznak, de segítenek megelőzni a DNS károsodását, illetve a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását. Olyan növényekből származnak, mint a sárgarépa, brokkoli, spenót, káposzta, alma, áfonya, paradicsom, citrusfélék.

Nem ajánlatos a diéta: ha érzékenyek a beleid, csak óvatosan állj át a színes diétára, mert a nagy mennyiségű gyümölcs és zöldség magas rosttartalma irritálhatja az emésztőrendszert!