2. Növeld a súlyokat!

Éget zsír tanulmány

A reggeli kardió edzés több zsírt éget el?

éget zsír tanulmány

Wednesday, Inkább reggel, munka előtt felel meg vagy inkább délutánra, esetleg estére hagyod? A reggeli edzésnek tagadhatatlanul több előnye is van, minket azonban a zsírégetésre kifejtett jelentősége érdekel.

Kapcsolódó cikkek

Olvasd el a cikkünket, hogy tényleg jobb-e korán kelni és már a reggeli órákban elmenni edzeni. Reggeli edzés — reggelizés előtt vagy után?

Az éhgyomorra való edzésnek megvannak a maga követői és ellenzői is, ami érthető, mert sokaknak nem tűnik kellemesnek rögtön ébredés után edzeni. A reggeli edzés tematikájával több tanulmány is foglalkozott, ezért legjobb, ha megismerkedünk a szakértők véleményeivel erről a témáról. A könyv szerint a szervezet éhgyomor esetén képes a legjobban égetni a zsírt edzés közben.

Tudtad? A hidegben edzés több zsírt éget!

A szerző szerint szénhidrát formájú energiabevitel nélkül a test zsírégetésbe kezd. A könyv népszerűvé vált, az éhgyomorra végzett kardió edzés pedig ma is közkedvelt.

Az azonban továbbra is kérdéses, hogy mindenkinél így hat-e és egyáltalán biztonságos-e megerőltetni a testünket az energiabevitel előtt. Az éhgyomorra végzett edzés követői a jobb zsírégetéssel érvelnek. A reggeli utáni edzés rajongói azt állítják, hogy az étkezés utáni edzés képes beindítani a vércukorszintet, amelynek köszönhetően javul az edzés intenzitása.

4 élelmiszer, amely égeti a hasi zsírt

Egy további érvelésük a fáradtság és a rossz közérzet elleni védelem. Melyik oldalnak van tehát igaza? Ha felkelsz, felöltözöl és rögtön az edzőterembe mész, ami előtt talán még megittál egy kávét, a tested rákényszerül, hogy a zsírtartalékait használja fel energiaforrásként. Ez egészen logikusan hangzik, a éget zsír tanulmány abban rejtőzik az éhgyomorral végzett kardió edzés kritikusai szerint, hogy a test ekkor fehérjét is emészthet. Ez a hír nyilván nem okoz örömet a testépítőknek és az aktív embereknek, akik az edzéssel az izomtömegüket szeretnék növelni és megtartani.

Éjjel a testünk az aminosavakat glükózra bontja.

Oszd meg a cikket a barátaiddal!

A reggeli kardió több zsírt és potenciálisan aminosavakat használ fel üzemanyagként. Abban az esetben, ha fontos számodra az izomtömeg növelése és megőrzése, ez a folyamat nem éppen pozitív számodra. Azonban elkerülheted, ha a reggeli futás előtt fehérjét fogyasztasz.

Fogyassz gyorsan emészthető fehérjét, például  tejsavó fehérjétlassan emészthető  kazeinnel  együtt. Éget zsír tanulmány étkezés előtti és utáni edzés összehasonlításával foglalkozik egy ben készített tanulmány.

A tanulmány célja az edzés zsírégetésre és a testsúly teljes növekedésére kifejtett hatásának releváns lemérése volt azon résztvevőknél, akik étkezés előtt edzettek.

1. Növeld a fehérjebevitelt!

Ezután három csoportba osztották őket. Az önkéntesek egyik csoportja reggel, reggelizés előtt edzett, a második csoport reggel, reggelizés után, a harmadik csoport feladata pedig az edzés kihagyása volt.

A passzív csoport természetesen hízott, és gyakrabban mutatkozott náluk inzulinrezisztencia. A reggeli után edző csoport körülbelül feleannyit szedett fel, mint az ülő csoport, és köztük is probléma akadt az inzulinnal. A reggeli előtti csoport szinte semmit se hízott, sikerült megőrizniük az egészséges inzulinszintet, emellett napközben is több zsírt égettek.

éget zsír tanulmány

A futók összehasonlításképp két csoportba voltak osztva. Az első éhgyomorra futott, a másik csak reggelizés után.

Ne maradj le semmiről:

A jelentősebb zsírcsökkenés azon futók esetében, akik éhgyomorra futottak, az alacsonyabb vércukorszintnek köszönhető. Másrészt az is kiderült, hogy ha a férfiak előtte reggeliztek, edzés során több kalóriát égettek.

A résztvevők feladata az volt, hogy négy héten át hetente 3x fussanak vagy sétáljanak. Érthető módon a résztvevőket éhgyomorra és reggeli után futókra osztották fel.

A tanulmány

Az eredmények azonban nem mutattak jelentősebb csökkenést az éhgyomorra edzők esetében. A tanulmány szerint a hipokalorikus étrenddel összekötött aerob testmozgás mindkét csoportban megváltoztatta a testösszetételt. A kardió edzés éhgyomorra jó hatással lehet bizonyos típusú emberek számára.

Segíthet megszabadulni a felesleges zsírtól a problémás részeken.

  • Nincs idő 2 hónapos fogyás
  • Fogyás végül
  • Fogyás miramar
  • 4 élelmiszer, amely égeti a hasi zsírt | Well&fit
  • Ebből a cikkből megtudjuk, hogy a zsírégető zóna tényleg létezik-e, vagy csak egy mítosz.
  • A Greatist News megvizsgálja és elmagyarázza azokat a trendeket és tanulmányokat, amelyek a fitnesz, egészség és boldogság címcímeit készítik.
  • Skót karcsúsító

A kutatók feladata, hogy tovább foglalkozzanak ezzel a gondolattal, valamint sokkal nagyobb mintán és résztvevők nagyobb csoportján hajtsák végre a kísérleteket. A reggelizés előtti edzésnek pozitív hatása lehet a szervezetedre, de fontos tényező marad a zsírégetésnél a kalóriabevitel és kiadás egyenlete.

Csak pár egyszerű változtatással az edzés programodban gyors eredményt tudsz elérni. Ha órákat töltöttél a konditeremben és nem érted el amit szerettél volna, itt az idő, hogy változtass.

Ha olyan cikkeket olvasol, amelyek a a kardió edzésre megfelelő napszakkal foglalkoznak, gyakran találkozhatsz a reggeli előtti és utáni edzések összehasonlításával. Léteznek olyan tanulmányok, amelyek az éhgyomorra végzett edzés előnyeit támasztják alá, de éget zsír tanulmány, amelyek eredményei szerint nincs egettörő különbség az étkezés előtt és után végzett edzés között.

Mindig figyelembe kell venni azt is, hogy éhgyomorral a test nem képes olyan intenzív edzést végrehajtani, mint az üzemanyag pótlása után.

Tuti tippek, hogy jobban égjen a zsír

Reggel, reggelizés előtt a test több zsírt, mint szénhidrátot, egyúttal pedig kevesebb kalóriát is éget. Egy es tanulmány szerint az aerob edzésnél nem lényeges a napszak. Olyan gyakorlatoknál játszik szerepet, amelyek a rugalmasságra és az erőre irányulnak. Első hölgy fogyni a testhőmérséklet változása miatt van a nap folyamán.

Mivel később emelkedik a hőmérséklet, az edzés könnyebbnek tűnik, főleg, ha erősítő edzésről van szó. A tanulmány szerint a sikeres testsúlycsökkentésnél jelentős tényező a gondolat, illetve érzés, hogy az életben jelentkező korlátok ellenére képes vagy edzeni.

Rutin — az edzés rendszerességet igényel és sokak számára egyszerűbb letudni reggel az edzést.

  • Egészséges zsírok enni a fogyás érdekében
  • A levlen ed miatt fogyni?
  • Keserű tökö előnyeit fogyás
  • Hogyan égessünk még több zsírt? - 2. rész - Wellness - Élet + Mód
  • Írta: Nyulas Andrea A legjobb módszerek, hogy leolvadjon rólad a felesleg Sokan állandóan keresik a legegyszerűbb módját, hogy fogyjanak, vagy zsírt égessenek: diéták, edzéstervek, fogyókúrás termékek, bármit bevetünk, hogy a mérleg kevesebbet mutasson, vagy vékonyabbak legyünk.
  • A hidegben edzés több zsírt éget!
  • 88 font fogyás

Délután több akadály állhat az edzés útjába, mint reggel. Megszokott reggeli a rostban és szénhidrátban gazdag táplálék, például a gyümölcsök.

Bízhatunk benne?

A jókedv egész nap elkísér és a munkakörnyezeted is befolyásolja. A reggeli edzés hatására ritkábban ébredtek fel éjjel és több időt töltöttek a mélyalvás fázisában. Keress egy közeli erdőt vagy parkot, és élvezd s reggeli nyugalmat, a madarak csicsergését és a nap kezdetét.

Olvass róla a cikkünkben:  9 érv a reggeli edzés mellett. Milyen kardió a legjobb a fogyásra? A lerakódott zsír zsírsejtjeinek elégetéséhez aerob tevékenységet kell kifejteni, amely zsírt használ elsődleges üzemanyagforrásként.

Aerob tevékenységnek számít az olyan edzés, amely során a szív és a tüdő oxigént használnak üzemanyagként hosszabb, perces időn keresztül. Az aerob edzés során az oxigén, a zsír és a szénhidrát kombinációjának köszönhetően ATP adenozin-trifoszfát  termelődik, amely minden sejtnél az üzemanyag szerepét tölti be.

éget zsír tanulmány

Futás — a kardió edzés legnépszerűbb formái közé tartozik. Egy óra futás alatt körülbelül  kalóriát égethetsz el. Többek között ez az egyik legkönnyebben elérhető sportág, amelyhez elég egy megfelelő cipő és a zsírtól való megszabaduláshoz való kedv.

éget zsír tanulmány

Ugrálókötelezés — az  ugrálókötélen  kívül nem lesz szükséged ehhez a kardió tevékenységhez semmilyen speciális felszerelésre.