A “jó” és “rossz” zsírok

Éget telített zsírt, Edzés mindörökké!

Mi a titkos kapocs az anyagcsere felgyorsítása és az inzulinrezisztencia között? Az anyagcsere felgyorsítása Tudományos bizonyíték van arra, hogy a napi hatszori, óránkénti étkezés nem játszik szerepet a fogyás mértékében. Az általános metabolikus működésünkre nagyobb befolyása van az ételek minőségének és az életvitelünknek. Ráadásul meg lehet változtatni a tényleges genetikai hajlamot tartósabb időszakra is.

Mi a titkos kapocs az anyagcsere felgyorsítása és az inzulinrezisztencia között?

Ha valakinek lassabb vagy gyorsabb az anyagcseréje, az nem kőbe vésett dolog. Tehát a gyors anyagcsere olyan, ahol a glukózt gyorsan égeti el, a lassú anyagcsere pedig lassan égeti éget telített zsírt a glukózt. Tehát a nagy kérdés, mivel tudod a saját anyagcserédet felgyorsítani?

Vannak módszerek az anyagcsere sebességének tesztelésére, de ezeket a vizsgálatokat általában csak kutatási célokra használják, és nem állnak könnyen hozzáférhetővé a nyilvánosság számára. De fontos, hogy megtanuljuk, hogyan lehet felgyorsítani az anyagcserét.

fogyás jardiance

Hagyományosan a legtöbb ember a testmozgást használja arra, hogy felturbózza az anyagcsere folyamatát. De talán ennél van egy jobb út! Valószínűleg hallottad már, hogy izmaid kalóriát égetnek.

miért nem kellene lefogynia?

Ezért mindenki izomtömeget szeretne növelni, hogy több kalóriát égethessen el. Ez így igaz. Ezek táplálják sejtjeinket. Ha zsíros ételeket eszünk, a zsír egy része az izomsejtekbe jut.

  • Hosszú távú fogyás lehetetlen
  • A “jó” és “rossz” zsírok
  • A zsírsavak különösen fontos témát képeznek, ugyanis szívünk egészségének szempontjából nem mindegy, hogy milyen zsírokat viszünk be szervezetünkbe.
  • Mikroszkopikus vérzéscsökkentés és fogyás
  • A telített zsírok rosszak vagy jók?

Amint felépül, megzavarja a sejtek azon képességét, hogy mitokondriumokat termeljen, és ezzel egy időben a sejtekben a mitokondriumok száma csökken. Ezen folyamat eredményeképpen a zsíros ételek lassítják az anyagcserét.

Tehát a helyes táplálkozás célja szivar fogyás kell legyen, hogy a szervezetben a mitokondriális sűrűséget növeljük a hatékonyabb zsírégetés miatt.

A louisianai tudósok tíz egészséges embert kértek meg arra, hogy magas zsírtartalmú diétát folytassanak egy kísérlet részeként.

  • Hflc fogyás eredmények
  • Lapos has VÉGLEG! | Diéta és Fitnesz
  • Alultápláltságot jelent.
  • Színek fogyás anantapurban
  • Zsír, ami szükséges a fogyáshoz - Fogyókúra | Femina

Izombiopsziás vizsgálattal a tudósok azt találták, hogy már három napig tartó zsíros étel fogyasztása is képes lelassítani a mitokondriumokat termelő géneket. A folyamat hosszú távú eredménye az, hogy nehezebbé és nehezebbé válik a zsírégetés. Kutatásuk során zsíros ételeket főztek, majd arra kértek önkénteseket, éget telített zsírt öt napig egyhuzamban fogyasszanak zsíros ételeket.

  1. Lehetséges fogyás
  2. Omega-3 az egészsége megőrzésre nélkülözhetetlen választás

Az önkéntesek minden nap reggelire érkeztek, és a nap hátralevő részében elfogyasztották a maradék ételüket. Öt nap elteltével a kutatók kis mintákat vettek a résztvevők izomsejtjeiből, és úgy találták, hogy kevésbé képesek a kalóriát égetni.

A “jó” és “rossz” zsírok

Ami picit elmosolyogtató, hogy már egy es tanulmányban is felfedezték ezt az elsőre ellentmondásos viselkedést, hogy miért nem a szénhidrát az okozója a cukorbetegségnek és miért a zsír. Ebben a régi tanulmányban a kutatók fiatal, egészséges embereket tettek két csoportba. Egyiknek zsírban gazdag, másiknak szénhidrátban gazdag étrendet írtak elő, mindössze két napra, majd glükóztolerancia tesztet csináltattak az alanyokkal.

A zsírban gazdag étrend csoportjánál a glukóz iszonyatosan megemelkedik, vagyis a glukózintolerancia faltörő kossal kopogtat az ajtónál. Helló, megjöttem, itt vagyok a nyakadon! A grafikonon jól látható, amint megemeljük étrendünkben a zsír mennyiségét, a terheléses vércukortesztet úgy fogjuk elbukni.

Lapos has VÉGLEG!

Éget telített zsírt ebben semmi csalás, amint látható a fehérje változatlan, csak a szénhidrát és a zsír aránya változik közben a kcal sem módosul. Ez a zsír megbénítja a glükóztranszport rendszert, és ezáltal megakadályozza, hogy a glükóz a sejtekhez kerüljön. Azonban ez a jelátviteli folyamat akkor tud elromlani, amikor a véráramban lévő zsír felépül az izomsejtek belsejében, majd mérgező zsíros bomlástermékeket és szabad gyököket hoz létre, amelyek blokkolhatják a jelátviteli folyamatot.

A belső izomsejtekben felépülő zsírokat hívják intramyocellular lipideknek.

a legjobb módja annak, hogy lefogy 40- nél

Shirley es tanulmánya után több, mint 70 évnek kellett eltelnie, mire rájöttek erre a tényleges folyamatra, hogy a zsír különösen a telített zsír miért képes inzulinrezisztenciát okozni. A nagy áttörés az MRI finom technológiája volt, amellyel már karcsúsító takaró közelében voltak megvizsgálni mi történik az emberi test izmaiban, amikor a zsír a véráramba kerül.

Így egyértelmű bizonyítékot kaptak a tudósok arra, hogy a zsírszint emelkedés a vérben inzulinrezisztenciát okoz a glükóztranszport gátlásával. A szénhidrát nem okoz cukorbetegséget!

a fogyás lehetséges

A helyes állítás így szól: az inzulinrezisztencia a szénhidrát-intolerancia egy állapota, amelyet a túlzott zsírfogyasztás okoz! Az alacsony zsírtartalmú étrendnek köszönhetően az izomsejtekben lévő zsír csökken, és a sejt inzulinérzékenyebbé válik.

Majd jön az örök válasz: én csak ritkán és kevés zsiradékot használok! Rossz hírem a kételkedőknek az, hogy a fogyás tippeket hölgyek után már 3 órán belül is ki tud alakulni egy kezdetleges inzulinrezisztencia, ugyanis a zsír, elfogyasztása után már perccel képes gátolni a glükóz felvételét.

45 éves és nem tud lefogyni

Csökkentették a zsír mennyiségét az emberek vérében, és az inzulinrezisztencia azonnal lecsökkent. A telített és a transzzsírsavak hozzájárulnak az autoimmun betegségek, a rák és a szívbetegségek progressziójához, de alapjául szolgálhatnak az inzulinrezisztenciának és a 2-es típusú cukorbetegségnek is. A mindennapi étkezésünkben leginkább a telített és transzzsírok állati eredetűek, kiegészülve ezek részben a hidrogénezett és a finomított növényi olajokkal.

Most hogy betekintést nyertél a telített zsírok káros hatásaiba, miért is ne próbálnál ki valami olyat, ami bizonyítottan egészséges?