Újévi fogyás: így biztosan sikerül!

Fogyás mtbr, fogyás - inSPORTline

20 perc után

Érdekelnek akcióink? Iratkozz fel hírlevelünkre! Alpinbike Blog Zsírégető zónák - a zsírégetéssel kapcsolatos mítoszok cáfolva!

nincs koffein- zsírégető

Sajnos még a mai napig rengeteg olyan cikkel találkozunk az interneten, amelyek hatalmas félreértéseken alapulva, az igazságtól valahol nagyon távol tapogatóznak a zsírégetéssel kapcsolatban. A minap is éppen egy ilyenbe futottam bele, amely határozott elképzeléseket, tényeket közölt egy állítólagos kutatásról, amely a lassú intenzitású edzéseket hozta kapcsolatba a zsírégetéssel… Az igazság az, hogy az értelmezés, az összefüggések leírása teljes mértékben eltért a valóságtól!

Tegyük tisztába ezt a kérdést.

nagyszerű fogyás

Általánosságban véve is rengeteg olyan, az edzésekkel kapcsolatos félreértéset olvasok nap, mint nap, amely dühbe hoz — de a legrosszabb talán a zsírégető zónákkal kapcsolatos félreértések sorozata. A zsírégető zóna ugyanis nem más, Mens Bags mint a fitness ipar által kitalált és terjesztett tévhit! A zónák terjesztése csupán azért fogyás mtbr számukra, hogy a kevésbé fitt emberek is elhiggyék: értékes edzéssorozatot csináltak.

A legjobb kiegészítés a zsírégetéshez

A zsírégető zónáknak a valóságban nagyon kicsi szerep jut… a legtöbb ember azonban nem vállalkozna egy megerőltető, mindenre kiterjedő edzésre! Könnyebb egy lassú, alacsony intenzitású programot végigcsinálni, mint egy magas intenzitású menetet kevesebb idő alatt.

Pulzusmérés

De nem biztos, hogy hatékonyabb is! Na de térjünk vissza a kerékpárokhoz… Az első tény, amit tisztáznunk kell, hogy a zsírégető zónák léteznek. Van az az intenzitási szint, amikor a zsír hozzájárul ahhoz, hogy nagyobb energiát tudjon termelni a tested. Ez az intenzitási szint azonban senkinél nem ugyanolyan, és egyénenként is napról napra változhat attól függően, hogy az edzés és a nap mely fázisában tart éppen.

Vegyünk egy példát.

Hegedüs Zsolt

Ha reggel, ébredés után azonnal gyors, intenzív edzésbe kezdesz, több zsírt fogsz elégetni, mint egy kiadós, szénhidrátdús reggeli után. De akkor mi is a problémám?

Vissza a blogra Vége az ünnepi időszaknak, a sok eszem-iszomnak, itt az újévi fogyókúra ideje! Hányszor kezdtél már újévi fogyókúrába?

Egészen egyszerű: a zsírégető zónákat el kell felejtened, ha testzsírod szeretnéd csökkenteni. Több oka is van annak, hogy miért kell elkerülnöd a lassú meneteket, amelyek a zsírt égetik a szénhidrát helyett.

Az fogyás mtbr, hogy csak nagyon kis mennyiségben fogsz zsírt elégetni ezek alatt. Egy gramm zsír 9 kalóriának felel meg. A második ok, amiért érdemes kerülni a hosszú, lassú edzéssorozatokat: ezek megnövelik az étvágyat, míg a nagy intenzitású edzések csökkentik.

Legutóbbi hozzászólások

Tehát ha három órát edzel és 60 gramm zsírt égetsz el, könnyen elképzelhető, hogy rögtön utána azt vissza is veszed táplálékkal.

Egy intenzív edzés alatt tehát több kalóriát égetsz el, és még az éhséged is elnyomja. Nem hiszed el, ugye? A Laval University Quebec letesztelte. Két külön csoportot alkottak, és különböző edzésprogramoknak vetették alá őket. Ez egy lassú intenzitású, konstans programnak felel meg. A másik csoport 10 emberrel magas intenzitással végezte az edzést, 30 perces blokkokban, 15 héten át.

A diétás italok fogyasztása fogyás helyett inkább hízáshoz vezet

Az energia leadása az első csoportnak így A halo top segít a fogyásban akkora volt mint a másodiknak, ők több kalóriát égettek el.

Meglepő azonban, hogy a második csoport tagjai 9-szer több zsírt veszítettek, mint az első csoport! Bár ez a kísérlet már több mint 20 évvel ezelőtt került megrendezésre, még mindig él az a félreértés, hogy a lassabb intenzitású kardió programok hatékonyabbak a zsírégetésben. Még mindig nem hiszed el? Nézd meg az Olimpián m-en futó nőket és férfiakat.

Legutóbbi bejegyzések

Hogy néznek ki a világ leggyosabban futó emberei? Hát, nem ők a legdagadtabb emberek az atlétikában, ugye? Nekik sokkal kevesebb a testzsírszázalékuk mint a maratoni futóknak! És találd ki, mennyi zsírégető zónára ható, lassú intenzitású evo vékony természetes fogyás végezhetnek….

Tehát mit tehetsz, ha zsírt akarsz elégetni?

  • Újévi fogyás: így biztosan sikerül!
  • Hat vállalkozó bringás feszült egymásnak.
  • Ez történik veled egy óra tekerés alatt Biztosan neked is mondták már, hogy a bringázás mennyire egészséges.
  • Pedig nem!
  • Vissza a blogra Az életmódváltás sikeréhez pszichológiai tényezők is hozzájárulnak.
  • Egyszerű és könnyű fogyás történetek

Először is, felejtsd el a zsírégető zónákat. És most figyelj: az egyél kevesebbet és edz többet tanács nem biztos, hogy megállja a helyét! Ez nem a kalóriákról szól, hiszen szervezetünk nem egy olyan zárt rendszer, ahol a kalóriabevitelnek és leadásnak ennyire fontos szerepe lenne — rengeteg hormon és egyéb folyamatok is játszanak a bőrünk alatt!

fogyás 8kg

A kulcs inkább az, hogy olyan ételt és mozgásformát válassz, amely kordában tartja az étvágyat, és reggelente kerüld a cukorral teli ételeket, majd pedig fókuszálj a magas intenzitású edzéssorozatokra. Válassz olyan élelmiszereket, amelyek nem ösztönzik a tested a zsír elraktározására, és hacsak nem edzel nagyon erősen, hagyd ki a cukrot a teából. És itt egy kicsit ellentmondok magamnak: a zsírégető edzésprogramot nem lehet teljesen leegyszerűsíteni.

Az állóképességet ugyanis jól fokozzák a hosszabb alacsony intenzitású edzések!

Na de térjünk vissza a kerékpárokhoz…

Tény: A kerékpározás az egyik legjobb zsírégető mozgásforma! Azért, hogy minél több zsírt égess el, kerékpározz éhgyomorra, és sokáig!

a zsír elveszíti a testét

Tartsd be ezeket az alapszabályokat, és tekerj addig, amíg már tényleg meg kell erőltetned az izmaid! Ettől aztán biztosan beindul majd a zsírégetés.

melyik zsírégető az egészségre

Íme egy egyszerű edzés minta fogyni fogyás mtbr kezdő kerékpárosoknak Nem árt egy perces melegítés még mielőtt bringára ülnél. A végén ne feledkezzünk meg fogyás mtbr levezetésről, ami perc könnyű tekerést jelent. Az edzés közben ügyeljünk a folyadék bevitelre!

Behold My New 2019 Full Suspension Mountain Bike