Indiai vajas csirke

Fogyás masala zabmal, Hozzávalók

Elkészítése: A sütőtököt hámozd meg, vágd le az elejét és végét, vágd félbe, magozd ki a belsejét, és darabold 2x2 cm-es kockákra.

fogyás masala zabmal nagyszerű fogyás

Szórd egy sütőpapírral bélelt tepsire, kenegesd be olajjal, sózd, borsozd meg, majd 25 perc alatt süsd puhára előmelegített sütőben fokon. Ameddig a tök sül, hámozd meg és szeleteld fel a hagymákat, hámozd meg és reszeld le a gyömbért, magozd ki és szeleteld fel a chilit.

fogyás masala zabmal nem tudom lefogyni a menopauza

Tedd fel főni a rizst. Egy serpenyőt zsírégető zömök tolóerő fel a tűzhelyen, tegyél bele egy kevés olajat, majd dobd fogyás masala zabmal a hagymát.

Edzés fogyáshoz - Tanácsok fogyni vágyóknak 8. rész

Add hozzá a kimagozott chilit, az átnyomott fokhagymát, a gyömbért, és 1 percig kevergesd, hogy az ízek összeérjenek. Add hozzá a tikka masala fűszerkeveréket.

fogyás masala zabmal éget omentum zsírt

Add hozzá a paradicsomot, alaposan keverd össze, és kis lángon főzd percig. Kóstold meg, és ha szükséges, sóval és borssal ízesítsd utána. A sült sütőtökkockákat add hozzá a paradicsomos mártáshoz, keverd össze alaposan.

fogyás masala zabmal fogyás vers

Forgasd össze a megfőtt rizzsel, majd szórd meg az apróra vágott korianderrel, és már tálalhatod is! Tápérték adatok 4 főre, fejenként 60 g  szárazon, nyersen mért basmati rizzsel: Energia: kcal, szénhidrát: 71 g, fehérje: 9,3 g, zsír: 7g.

A krumplit főzzük, majd a főzőlevét leszűrve, törjük meg. Főtt, tört állapotában legyen 60 dkg. Hűtsük ki.