Életmódtervező program: Ne diétázz, cserélj szokásokat! | Well&fit

Fogyás életmód szokások. Táplálkozási tévhitek és rossz szokások 1. rész

VN A fogyás nem csak a megfelelő táplálkozás és mozgás kérdése, egy jó diétához teljes életmódváltásra van szükség.

A súlyvesztés kihívást jelent, különösen akkor, ha fejben nem vagyunk felkészülve az egészséges életmód hosszú távú fenntartására. Azoknak hoztunk pár tippet, akik éppen most vágnak bele a fogyásba, és szükségük lehet egy kis útmutatásra, hogy pszichésen is felkészüljenek a folyamatra. Gondoljuk végig, hogy mit tudunk a fogyásról, és ha kell, olvassunk is utána! A súlyvesztés folyamatának — fizikai és pszichológiai vonatkozásának — megértése legalább annyira fontos, mint a helyes táplálkozás és a rendszeres testmozgás.

Az egész napi rutinod, életformád meghatározza a sikert. Ezért jó, ha minden apró dologra odafigyelünk egészen a felkelésünk pillanatától az elalvásig.

Kapcsolódó cikkek

Köztudott, hogy a pihenés és az alvás is hozzájárul a fogyókúra sikeréhez. Íme néhány lefekvés előtti rossz szokás, ami megnehezíti a fogyást. Lehet, hogy te is csinálod ezeket?

  1. Táplálkozási tévhitek és rossz szokások 1. rész - Patika Magazin Online
  2. 9 módszer, ami segíthet a fogyásban és az egészséges életmód kialakításában | Nők Lapja
  3. Lecsökkent hét

Alvás hiány Az alvás megfelelő mennyisége és minősége nagyon fontos egy kiegyensúlyozott diétához. Egy kutatás szerint az alváshiány és az elhízás között közvetlen kapcsolat áll fent. Azaz, aki kevesebbet alszik, nagyobb eséllyel lesz túlsúlyos.

Telefonozás az ágyban Te is szoktad lefekvés előtt az Instát görgetni, vagy még pár cikket gyorsan elolvasni?

7 lefekvés előtti szokás, ami megnehezíti, hogy lefogyj

Ez nagyon nem jó szokás. A mobiltelefon, vagy bármely más elektromos eszköz használata megnehezíti az elalvást.

fogyás életmód szokások

Ezek az eszközök ugyanis kékfényt bocsájtanak ki, amik növelik az fogyás életmód szokások. A legjobb, ha fél órával elalvás előtt már lerakod a telefonodat, hogy a szervezeted megfelelően regenerálódhasson.

fogyás életmód szokások

Koffein tartalmú italok fogyasztása Persze elhisszük, hogy napközben valami éltben kell, hogy tartson, de túl későn már ne fogyassz ilyeneket! A koffein rossz alvásinőséget eredményezhet, ami az első pontra vezethető vissza. A legjobb, ha a kávét zöld teára cseréled, és túl későn már nem fogyasztod.

További cikkeink a témában

A cukros energiaitalokat pedig messziről kerüld el! Késői étkezés Ha közvetlenül elalvás előtt eszel, az anyagcseréd már nem olyan intenzitással működik, így ez semmiképpen sem vezet fogyáshoz, sőt sokkal inkább súlyod gyarapodásához.

A legjobb, ha vacsora után már nem eszel semmit. Éjszakai nassolás Persze az sem megoldás, hogy vacsora után nem eszel, de éjszaka közepén nassolásba kezdesz, mert nem bírod tovább.

Az arcápolás lépései

Ennél rosszabb dolgot nem is tehetnél. Egész nap kerülöd az édességet, de pont most, amikor az anyagcseréd lelassul és a legkárosabb hatása van, beadod a derekadat? Felejtsd el az éjszakai rágcsálni valókat, inkább egyél bőségesen nap közben.

Túl sok fény Te sem teljes sötétségben alszol? Egy kis fény kell, hogy álomra hajtsd a fejed?

Az ésszerű és egészséges étrendváltoztatásoktól kezdve a drasztikus módszereken át egészen a beteges viselkedésig bármi előfordulhat. A fogyni vágyók sajnos túl sok agyament dolgot képesek megtenni és nem is tudják mennyire károsíthatják vele szervezetüket. Felejtsd el! Súlycsökkenést eredményezhet, de az éhezés következtében a szervezet elsősorban a kevésbé fontos szöveteket fogja lebontani, például a vázizomszövetet. A végeredmény pedig legtöbbször az, és visszaszedik az elveszített kilókat, sőt, némi plusz súlyt is.

Kutatók szerint ez nem jó, ugyanis fogyás életmód szokások fények alvászavarhoz vezethetnek. Ha túl sok fény ér alvás közben, az rontja a pihenés minőségét.

fogyás életmód szokások

Jobb, ha besötétítesz! Reggeli A reggelinek nagyon nagy jelentősége van, kritikus a fogyás szempontjából. Ez indítja be az anyagcserédet. Ha reggel nincs időd reggelizni, akkor még este készíts össze valamit, amit aztán könnyen magaddal vihetsz és útközben megehetsz.

  • fogyókúra aranyszabályok - carrara.hu
  • Reggeli fogyókúrás szokások - Fogyókúra | Femina
  • 7 lefekvés előtti szokás, ami megváltoztathatja a diétát eredményét
  • Táplálkozási tévhitek és rossz szokások 1.
  • Most, hogy már túl vagy a lelki rendrakáson, a célok kitűzésén és a szerződésen, és körvonalaztál már egy tervet is, ideje akcióba lendülnöd.
  • 7 reggeli szokás, ami akadályoz a fogyásban | Reggeli, Fogyás, Természetes egészség