2. tévhit: Vízmegkötés esetén a legjobb megoldás egy vízhajtó

Fogyni és inni

fogyni és inni legjobb női fogyás tippeket

Ha fogyni akarsz, igyál vizet! Értékeléshez kérlek jelentkezz fogyni és inni Ám a vízre igenis szüksége van a szervezetnek és ha fogyni akarsz, nem kihajtani kell a vizet, hanem sokkal inkább megnövelni a vízbevitelt, hogy a szervezet ne kösse meg.

A megfelelő mennyiségű napi folyadékbevitel kiemelkedő jelentőségű egészségünk szempontjából.

A víz gyakorlatilag a zsírvesztés egyik legfontosabb katalizátora, amit sajnos a nők többsége nem ért meg, félve attól, hogy a felhalmozódó víz teszi őket kövérré. A helyzet az, hogy a vizet nemcsak fogyókúrában, de alapvetően is jóval előrébb kellene helyezni a étrendünkben a fontosságát tekintve. Nemcsak az étvágy elnyomására nagyszerű megoldás, de segíti a nátrium, a méreganyagok és a zsír távozását is.

fogyni és inni fogyás epping

A víz fogyasztása az egyik legjobb természetes elősegítője a fogyásnak és az egészséges életnek. Étel Dobolással segíthet fogyni jóval tovább bírnánk, mint víz nélkül. Víz kell az ízületeknek, a salakanyagok távozásához, a felesleges nátrium eltávolításához, az anyagcsere gyorsításához, a vérkeringéshez, a zsírszövetek mobilizálásához, a dehidratáció meggelőzéséhez, az izomtónus megőrzéséhez, a bőr és szövetek hidratálásához, a tápanyagok szállításához, a testhőmérséklet megőrzéséhez stbstb.

Ezt a 7 jó tanácsot fogadd meg, ha fogyni szeretnél!

Van azonban néhány tényként kezelt tévhit, amely főleg nők körében él és amely miatt a nők nem fogyasztanak elég vizet. De vajon melyek ezek és mi igaz belőlük?

fogyni és inni csontsűrűség és fogyás

A nátrium is vízhez köti magát mindenben van nátrium, aminek íze van és ha nagy mennyiséget fogyasztasz, akkor a nátrium is kimosódik a szervezetből a zsírral és a méreganyagokkal együtt. Vagyis minél több víz megy be, annál több víz jön ki!