11 ok, amiért nem tudsz a hasadról fogyni

Fogyni, de nem zsír

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk?

Írta: Váczy Anikó A kidudorodó has több, mint hiúsági kérdés. A hason lerakodott zsír, különösen a zsigeri zsír, körülveszi a szerveket, akár sörhas nagyságúra is felpuffasztva a hasad. Nem játék, hiszen szívbetegséghez, 2-es típusú diabéteszhez és különböző rákos megbetegedésekhez is vezethet.

Ha a jól összeállított és betartott diéta, illetve a rendszeres testmozgás nem csökkenti a hasad térfogatát, annak hormonális, korral járó vagy más genetikai okai lehetnek.

Ezért kell zsírt enni, hogy fogyni tudj!

Olvasd el a leggyakoribb 11 okot, ami nem engedi, hogy leadd a felesleget a kritikus területen. Öregszel Ahogy múlnak az évek, a test másként kezd működni, az anyagcsere lelassul és csökken a szervezet kalóriaszükséglete is.

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk? Fogyás Szöveg: Csanaky Lilla

Ráadásul a nőknek még nehezebb a dolguk a menopauza idején, a hormonváltozás kifejezetten felelős a hasi zsírpárnákért. Az ösztrogén és a progeszteron hormonok termelődése ilyenkor lelassul, a tesztoszteroné is, csak kisebb mértékben. Természetesen ilyenkor sem szabad feladni a harcot, hidd el, egészséges életmóddal laposabb lehet a hasad.

Nem jó az fogyni A napi futás vagy a spinning óra nagyszerű hatással van a szív- és érrendszerre, de a kardió edzések önmagukban nem sokat tesznek a lapos hasért. A legjobb, ha súlyzós edzésekkel kombinálod őket. Az erősítő edzések növelik az izomtömeget, amely a testet több zsír fogyni állítja be. Az izom jóval több kalóriát éget, mint a zsír, ezért a nap folyamán természetesen több de nem zsír használsz fel, ha több izommal rendelkezel.

Fogyás 10 kg 2 hét alatt testmérések súlycsökkentő táblázat

És hogy mennyit kell mozogni az eredményért? A szakemberek hetente perc mérsékelt intenzitású mozgást vagy perc magas intenzitásút ajánlanak hetente.

Túl sok feldolgozott élelmiszert eszel A fehér kenyérben és a sós ropogtatnivalókban található finomított liszt, akárcsak a cukor az üdítőkben és a desszertekben gyulladást vált ki a szervezetben.

A hasi zsír összefüggésben van a gyulladássala túl sok feldolgozott élelmiszer fogyasztása megakadályozza a fogyást a hasról. Ezzel szemben a természetes táplálékok, mint a gyümölcsök, a zöldségek és a teljes kiőrlésű gabonák tele vannak antioxidánssal, amely gyulladásgátló hatású, így megelőzi a has tájékán a zsírraktározást.

11 ok, amiért nem tudsz a hasadról fogyni

Rossz zsírokat viszel be a szervezetedbe Ahogy a kalóriákra, a bevitt zsírokra sem egyformán reagál a szervezet. A kutatások összefüggésbe hozták a telített zsírok húsokban és állati tejtermékekben fogyasztását a zsigeri zsírok lerakódásával. Ezzel szemben a mono-telítetlen az olívaolaj és az avokádó és a poli-telítetlen zsírok a dió, a napraforgómag de nem zsír a lazac gyulladáscsökkentőek, így ha megfelelő mennyiségben fogyasztjuk őket, akkor jótékony hatással vannak az egészségre.

A táplálkozástudományi szakemberek azonban az egészséges fogyni esetén is mérsékelt fogyasztásra intenek.

a legjobb folyékony kiegészítő a fogyáshoz napi ütemterv

Az edzésterved nem elég intenzív és változatos Hogy elűzd a makacs hasi zsírt, ideje, hogy felpörgesd és marina tér karcsúsító szentély tedd az edzéseidet! A magas intenzitású edzések egyértelműen hatásosabbak, rövid idő alatt sokkal több kalóriát égetnek.

Ne felejtsd el rendszeresen variálni az edzéseket, hogy mindig új kihívást adj a testednek. Nem a megfelelő gyakorlatokat végzed Azt hiszed, a legjobb, ha kimerülésig nyomod a felüléseket? Felejtsd el! Ha az utolsó centik zavarnak a hasadon, ez a gyakorlat nem hoz megfelelő eredményt. Végezz funkcionális gyakorlatokat, amelyek több izomcsoportra hatnak egyszerre és több kalóriát égetnek.

hogyan lehet eltávolítani a zsírzsírt fogyás pandzsábi tippeket

A plank a legjobb hasizom erősítő gyakorlat, ráadásul a kar- a láb- és a fenék izmait is edzi. Túl sokat stresszelsz Szoros határidők, hitel, számlák, gyerekek, bármi is legyen a stressz forrása, könnyen hízáshoz vezet, főleg a test középső táján.

Mindez nemcsak azért van, mert stressz hatására zsíros, kalóriadús ételekre vágyunk, hanem a kortizol, a stresszhormon miatt is, amelynek magas szintje összefüggésbe hozható a zsigeri zsírok raktározásával. Keveset alszol Nem is gondolnád, de ha rendszeresen napi 6 óránál kevesebbet alszol, az is felelős lehet azért, hogy nem de nem zsír a hasadról a felesleg.

A szakértők a felnőtteknek is napi óra alvást javasolnak.

Fogyás Start Zsírral fogyni? Ez most komoly? Így Lehet!

Alma alkatú vagy Ha a felesleget a hasadon raktározod inkább, mint a csípődön és a combodon, akkor alma alkatú vagy.

Ez a genetikai adottság egyértelműen nehezebbé teszi, hogy megszabadulj a hasi zsírpárnáktól, de azért nem lehetetlenné.

fogyás 3d fogyni versenyző

Beteg vagy Ha a tesztoszteronszinted magas, amely PCOS -sel társul, akkor nem meglepő, hogy sokkal nehezebben fogysz, mint mások. Légy türelmes magadhoz! Nem vagy kellően motivált Légy őszinte magadhoz: elég keményen dolgozol azért, hogy lapos legyen a hasad?

A hasi zsír csökkentéséhez alacsony kalóriájú diétára van szükség, amely rostban gazdag, de szénhidrátban és cukorban szegény. A hatékonyság érdekében kombináld a diétát kardió és erősítő edzésekkel.

bibliai szent? r? sok, amelyek seg? tenek a fogy? sban hogy a testünk lefogy

Ne feledd: akarattal bármit elérhetsz!