Mi az egészséges TESTZSÍR RANGE a nők?

Elveszíti 10 testzsír nő

A testzsír százalékos aránya. Kinek, mit és mennyit? Gyerekek Üdvözlet, hölgyeim és uraim!

TG® zökkenőmentes jógaruházat

Ma egy újabb kíváncsi megjegyzésre várunk, és olyan fogalomra lesz szánva, mint a zsír százalékaránya a rx8 lefogy. Ennek során figyelembe veszik mind a kérdés - normák, táblázatok, százalékok, mind gyakorlati szempontok elméleti oldalát - hogyan tudjuk önállóan mérni a zsíros réteget, és milyen következtetések vonhatók le ebből. Nem merem késlekedni bárkinek, kezdjük. A testzsír százalékos aránya: elméleti alap. Ismered ezt a fogalmat, mint bestseller?

Ha nem, akkor dióhéjban - ez egy olyan téma, amely széles körű elismerést, féktelen népszerűséget kapott, és ennek következtében nagy forgalmú diszpergálódott. Tehát az ABC Testépítés projektjén számos ilyen bestseller van amely persze nem, de csak kérheti a szerzőjétazaz azok a cikkek, amelyek a legtöbb nézetet, tetszését, válaszokat és kérdéseket kapták. Az egyik egy praktikus cikk [antropometria és arányok a testépítésben]. Aki még nem olvasta, kérem, tisztelettel adózzon hozzá.

Jelen cikkünkben a zsír százalékos aránya a testben, ugyanabból a sorozatból, vagyis a sorozatból. És ezzel szeretnék kezdeni. Minden olyan személy, aki úgy döntött, hogy felveszi testének átalakulását, azaz aki elindult a elveszíti 10 testzsír nő útjára fitnessegyszerre sok szakmát kell gyakorolni. Tehát ha még mindig úgy gondolja, hogy a testépítők hülye, akkor fontolja meg véleményét ezzel kapcsolatban.

Nem valószínű, hogy az a személy, aki tökéletesen elsajátította a sok szakmát, hülyeségnek nevezhető. Ebben a cikkben továbbra is elmélyítjük ismereteinket az antropometria irányában, és megismerkedhetünk egy olyan alapkoncepcióval, mint a testösszetétel vagy testösszetétel.

Jelentős hatással van az emberi egészségre és fizikai teljesítményére. A test mérésén és összetételénél az átlagember a következő futó mutatókat, a súlyt, a magasságot és az egyenletes méréseket fogalmazza meg. Azonban mindent sokkal szélesebb, és van 4 A főkomponensek, amelyek teljesen jellemzik a testösszetételt: Közös testzsír. Súly zsír nélkül. Főleg fehérjéből és vízből áll. A vázizmok a zsírmentes tömeg fő összetevője, de olyan szervek, mint a szív, a vesék, a máj stb.

INTENSE FULL BODY FAT LOSS in 14 Days (no jumping) - 10 min Workout

Csont ásványok. A csont szervetlen komponense, amely döntő fontosságú a szervezet szerkezetéhez és bizonyos metabolikus folyamatokhoz. Víz a testben. Ezt a testösszetétel meghatározására szolgáló különböző módszerekben is figyelembe veszik.

A kép verziójában ez úgy néz ki. Amint azt valószínűleg megérti, ma foglalkozunk a zsíros betétekkel, azaz. Mielőtt a gyakorlati részhez jutna, emlékezzünk arra, hogy milyen funkciókat tölt be a zsírszövet, milyen kétféle zsír létezik. Tehát a zsír védi a szerveket, enyhíti az ízületeket, szabályozza a hőmérsékletet, megőrzi a vitaminokat, és energiaként hat a test számára. A zsírok fontos ízesítő hordozók, ez az egyik oka annak, hogy miért szeretnénk enni.

Az emberi szervezetben kétféle zsír létezik: 1 szubkután külsőleg látható - zsírszövet, amely felületesen és közel áll a bőrhöz; 2 viszcerális belső - zsírszövet a központi szervek körül. A bőr alatti zsír kevésbé metabolikusan aktív, a zsigeri viselkedése aktívabb, és gyorsan felbomlik a mozgósítás érdekében.

Versbe szőtt egészség

Megjegyzés: Amikor egy személy kezd fogyni, az első hely, ahol a zsírlevél a gyomor. Szintén jó hír azok számára, akik étrenden mennek keresztül - a zsigeri zsír csökken, mert metabolikusabb hatású, és gyorsabban összeomlik, mint a szubkután zsír.

Érdemes szem előtt tartani, hogy a férfiak és a nők különböző mennyiségű zsírraktárakkal rendelkeznek, és ez elsősorban a különböző biológiai természetünkhöz és hormonjainkhoz tartozik. A figurák nem voltak olyan szárazak, mindkét nemre képgalériát hozom a test zsírtartalmára. A testzsír százalékaránya a nők körében.

A testzsír százalékaránya a férfiakban. Azt hiszem, a felszólalások feleslegesek, minden már nagyon élénk, annál kevésbé kövér - annál izmosabb az elveszíti 10 testzsír nő ha ez természetesen. Ellenkező esetben nem fog látni semmilyen kockát, csak egy folytonos labda lesz :. Megjegyzés: A hasizmokat a kockákra szivattyúzhatja, de a hasi zsírréteg miatt soha nem látja őket. Az edzőteremben résztvevők számára nagyon fontos megtanulni, hogyan kell helyesen mérni és meghatározni a saját zsírtartalmát.

Végül is, ha az utóbbi elveszik, és így az izomtömeg megmarad, akkor a képzés konstruktív módon zajlik, javítja a testösszetétel arányait. Legalábbis ott van 10 olyan módszerek, amelyek a zsír százalékát mérik a szervezetben.

A legtöbbjüknél alig fog ismerni, mert ehhez speciális orvosi felszerelésekre van szüksége. Úgy gondolom, hogy elveszíti 10 testzsír nő kevesen akarnak lenni, és a szuper nagy pontosság nem szükséges.

Ezért csak a zsírszövet mérésére alkalmas módszereket vizsgáljuk meg, de ez a következő fejezet fogyás euthyrox.

elveszíti 10 testzsír nő súly fenntartása és fogyás

Hogyan mérhető a zsír százalék a testben? A legegyszerűbb és leghatékonyabb módja. Elveszíti 10 testzsír nő, a cikk legszebb darabjához jutottunk - praktikus.

Ebben megtanuljuk megtanulni a "salsa" megfelelő mérését, mely gesztusokat kell tenni. Általában véve közöttünk még egyszerűbb módszerek vannak a zsíros réteg mérésére, mint később. És úgy hívják őket: - Mondja meg a tükör fényét. Sztriptízben van a fehérneműben, és nézi a tükröződését. A fő kritérium a saját objektivitása és a kívülről kiszabott fogyás humor személy hangos nézete.

Meg kell néznie a testét, meg kell csavarnia a tükör körül és rögzítenie kell, hogy "ne lógjon", hol van valami fölösleges, legyenek hajlatok, nyilvánvaló aránytalanságok és így tovább. Ha maga mondja, hogy minden rendben van, de a belső hang azt sugallja, hogy itt az ideje, hogy bejusson az edzőterembe, jobb ezt. Öltözködési módszer.

Nem a legpontosabb mint az előződe teljesen fel lehet fedni az általános tendenciát. Ez a ruházat mérésénél van - azaz. Ön ruhát visel, és egy idő után nézd - "nedves", hogy be, és ami a legfontosabb - hogyan vlazite. Ha korábban a beviteli és kimeneti eljárást könnyedén és egyszerűen hajtották végre, és egy idő után segítség nélkül nem sikerült, akkor a zsírszövet nyilvánvalóan hozzáadódott, akkor be volt töltve.

A pontosabb megbízható otthoni módszer a kaliperometriás módszer - a zsíros hajtások mérése. Mindenre szükségünk van egy olyan kémikusnak, akit egy csipesznek neveznek, ami rubelt fizet az erőből. Nagyon gazdaságos lehet egy féknyereg és egy szalagszalag mérő.

elveszíti 10 testzsír nő egy hetes fogyás

Tehát egy féknyereg olyan eszköz, amely megméri a bőre vastagságát a fő zsírrétegével. Mérések elvégzése a kulcspozíciókban pont a testenpontosan meghatározhatja a szubkután zsír teljes mennyiségét százalékban. Mielőtt a legfejlettebb folyamathoz jutna - az eszközzel való megvizsgálás érdekében tisztázzuk azokat a technikai részleteket, amelyek segítenek a mérések pontosságának javításában. Először is, vegye figyelembe a következő szabályokat a csipesz használatához.

A méréseket leginkább együtt kell elvégezni vagyis mérni kell valamit, nem magadat. Ha jobb keze van, húzza a bőrt a legfontosabb zsírréteggel a bal kezével, és tartsa a bal keze ujjaival. Ezután tartsa a jobb oldali számlálót és helyezze az állkapcsokat, amint az az alábbi ábrán látható 1. Általában a szakadási folyamat így néz ki.

A csipesz pofájának kell lennie 7. Szabály 4.

Táplálkozás

Engedje el a féknyereg kiváltóját. Az állkapcsának minden erejének a bőrdobra kell esnie. Ne engedje szabadon a bal keze ujjait, olvasson.

Szabály 5.

Fogyás könnyű, de kövér? Kevésbé. Mi quizzed akik a know, hogy megtudja, hogyan kell ezt csinálni

Fontos, hogy az ujjaival szilárdan fogja meg a bőr hajtását, úgyhogy a készülék állkapcsa rögzíti a hajtás teljes vastagságát. Amikor a mérőeszközöket a bőrdobra helyezi, azok az állkapcsok kissé elmozdulnak a "kúszó" hatásamikor ez megy, ez a legjobb idő a mérések elvégzésére. Nem szükséges lényeges nyomást gyakorolni a csipesz pofájára a felszabadulás előtt. Megjegyzés: A jobb megértéshez egy további megemlékezés kérdőív formájában történik. Tehát a legfontosabb dologhoz jöttünk, nevezetesen Hol kell mérni?

elveszíti 10 testzsír nő karcsúsító köröm alakja

A tricepsz. A kar felső részének hátsó része a váll és a könyökcsuklók között félúton helyezkedik el. A hajtás függőleges irányban, azonnal a kéz hátsó részén van. A kar elülső része. A mérést a tricepszeknél is elvégezzük, kivéve, hogy a hajtás elöl van. A mérési pont éppen a scapula alatt van. A hajtást egy szögben kell venni 45 fokot, amint az az ábrán látható.

A hely éppen az orom a csípőcsont vetülete fölött helyezkedik el, kissé a derék eleje felé. A hajtás kissé szögben van, amint az az ábrán látható. Hogyan használjuk az adatokat és kiszámoljuk a zsír százalékát?

Felesleges testzsír

Végezze el a méréseket, amint azt az ábrák mutatják írja le a mérőleolvasó méreteit. Meg kell sikerülnie 4 értékek milliméterben. Ezután adjunk hozzá négy dimenziót. A zsírtartalmat a számítási táblázatok határozzák meg. Természetesen a táblázatok nem minden milliméterre vonatkoznak, így pontos számokat kapunk, interpolációt kell végezni a köztes ismeretlen értékek megtalálása a rendelkezésre álló ismert készlettel.

Megjegyzés: Példa a köztes értékek helyes megtalálására.

A testzsír százalék: mítoszok, tények és mérési módszerek

Nők a korcsoportokban évek lehetnek összege 29 mm négy mérésnél. Ez félúton van 28 és 30 a térképen.

elveszíti 10 testzsír nő fogyáshoz tippeket

Egy másik példa lehet egy 40 éves férfi, akinek összege van 42 mm négy mérésnél. A férfi gráfra hivatkozva megtaláljuk a köztes százalékokat 40 és 45 mm.

IMMUNE BOOSTER

Az út két ötödei Az alábbi táblázat segít kiszámolni a testzsír százalékát az egész életen át :. Tudja, mennyi a "salsa", persze, ez érdekes, de a gyakorlati oldalon elveszíti 10 testzsír nő ad. És mindez azért, mert az X százalékra való áttérést vizuálisan nehéz látni. Azonban, ha a derék csökken 1, cm, ez mérés nélkül érzékelhető, nem csak Ön, hanem a környező lakosság körében.

Végezetül szeretnék egy gyakorlati példát megemlíteni, amely lehetővé teszi, hogy jobban értékelje, hogyan változott a testösszetétel egy adott edzéstől függően. Például van egy emberünk, aki mérlegel 95 kg. Kivonás innen 88 kg testsúlyt 22 kg zsírt kapunk 66 kg izomtömeg. Következtetés: a 1 hónap egy fél kilogramm izom elveszett személy edzésére és 6. Megjegyzés: Ne feledje, hogy zsírt veszít, és elveszíti az izmokat. Elveszíti 10 testzsír nő, valójában most mindent pontosan úgy vélem, hogy a küldetésem megvalósult, és a cikk teljes.

Összefoglaljuk, és búcsúzzunk. Biztos vagyok benne, elveszíti 10 testzsír nő most könnyen megtanulhatja, hogyan kell ezt megtenni, és elveszíti 10 testzsír nő fogja, hogy melyik irányba kell igazítani a képzési programját és a táplálkozási problémákat.

És ez azt jelenti, hogy még egy lépést teszel az álmaid teste felé! Sikeresen mértük. És mielőtt a kapcsolat! Volt kérdések, neponyatki és egyéb egyéb?