Fogyni cukorbetegen - A jó diéta inkább tanulás, mint akaraterő

Cukor fogyni

Tartalom

    Energia golyó Hogyan NEM fogunk fogyni a cukormentes étrenddel?

    cukor fogyni

    Ha a cukor elhagyása mellett nem változtatunk egészségtelen, a túlsúlyunkhoz vezető étrendünk, életmódunk más cukor fogyni, akkor nem fogunk sikerrel járni. Szélsőséges példaként — hiába hagyjuk el a két kanálnyi cukrot a reggeli tejeskávénkból, ha aztán a kanapén fetrengve egy háromtojásos szalonnás rántottát eszünk vacsira két szelet fehér kenyérrel.

    Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

    Szintén hiába választunk eritrites paleó-rigójancsit a trendi cukrászdában, ha abban ugyanúgy habos-csokis krém van, mint a hagyományos változatban, és egészséges döntésnek gondolhatjuk a délutáni nápolyi lecserélést diákcsemegére, de ha nem tudjuk a mértéket, akkor a kalóriákkal így is nagyon el tudunk szállni.

    Akkor mit tegyünk, ha fogyni szeretnénk? Ebben az esetben is fennáll egy alap logikai cukor fogyni a cukormentes étrend szükséges, de nem elégséges feltétele a sikeres, tartós testtömeg-csökkentésnek.

    Azaz, ha fogyni szeretnénk, mindenképpen hagyjuk el a hozzáadottcukor-tartalmú ételeket, alapanyagokat az étrendünkből, és az édes ízt természetes vagy mesterséges édesítőkkel vagy az alapanyagok természetes édes ízével biztosítsuk. És bár ez az egy változtatás már egy nagyon jó döntés egészségünk védelme érdekében, önmagában kevés lesz az egészséges fogyáshoz.

    cukor fogyni

    Emellett az is nagyon fontos, hogy ne egy hónapos időtávban gondolkozzunk, ennyi idő alatt már beindíthatjuk a kedvező anyagcsere-folyamatokat, de az egészséges életmódot ennél jóval hosszabb távra kell tervezni!

    Ezek a cikkek is érdekelhetnek!

    cukor fogyni